2011. június 23.

Canon EOS 350D illesztőprogram, Windows 7, 64bit

(English version below)


Fényképezőgépem az első digitális tükörreflexesek egyike. Ma is jól működik, de nemrég problémám adódott a fotók letöltésekor. Ha te is azért vagy itt, mert több-kevesebb kudarc ért a különféle próbálkozások során, amit új Windows 7 operációs rendszerednek köszönhetsz, remélem, hogy ezt a bejegyzést hasznosnak fogod találni.

Én arra az eredményre jutottam, hogy a fenti driver nem létezik. Szerencsére azért mégse kell kidobni a fényképezőgépet, mert van letöltési megoldás, ráadásul zavarbaejtően egyszerű: a fényképezőgép menüjében a számítógép csatlakozás helyett a nyomtató csatlakozás lehetőséget kell kiválasztani (Communication: Print/PTP). A Windows 7 ezután gond nélkül felismeri a kamerát, és a képek letölthetők. J
--------
If you are an English speaker, searching for an idea about how to transfer images from an EOS 350D to a computer having Windows 7 (64bit): Change the camera’s USB connection mode from “PC” to “Print/PTP”. (Windows 7 recognizes the camera - transferring can be started…J)

35 megjegyzés:

  1. Cseszhettem volna pa ezt nem olvasom el KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  2. Nem keveset kínlódtam (és szenvednék még most is) ha nem találom meg ezt a blogot! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. :)
    Bezzeg mikor beállítás törlés után így maradt XP-n, nem csinált semmit

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen! Nagyon jól jött ez a megoldás

    VálaszTörlés
  5. Ez mind szép és jó, de ha a remote shutter opciókat akarom használni akkor megszívtam. Se Win7, se x64 driver nincs. Márpedig az lenne a lényeg. Tehet egy szívességet a Canon is. Van egy EOS350D és egy EOS1D, amikhez nincs win7x64 driver. Micsoda trógerség. :(
    A leírásod egyébként isteni, köszi. Aki a képeket így szedi le annak elsőrangú. Aki a plusz funkciókat is szeretné használni annak még sajna ez csak félsiker.

    VálaszTörlés
  6. Köszi, szépen két nap kínlódás után, 5 mp alatt sikerült megoldani a csatlakozást...

    VálaszTörlés
  7. Úúúristen ember! Király vagy! Köszi!

    VálaszTörlés
  8. Ahhoz nincs valakinek ötlete, hogy így meg tudom a képeket nézni, de valamiért külön mappába teszi néha a képeket, és egyenként kell átmásolni őket, ami párszáz kép esetén már problémás..
    Köszi!
    Lujzi

    VálaszTörlés
  9. Csaba

    Te vagy a legjobb és legügyesebb.
    Köszönöm, hogy közzétetted.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  11. vazze
    szuper vagy!
    kosziiiiiiiiiiiii!

    VálaszTörlés
  12. Barátom,
    A vizsgámat mentetted meg. Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  13. Már letettem róla, hogy sikerültjön! Köszi Szépen, király vagy!!!!

    VálaszTörlés
  14. Első próbára ide találtam. Nagyon hasznos post. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Ezt a modszert magamtol is kitalaltam de sajnos igy nagyon lassan tolti le a kepeket mig a regi modszerrel XP alatt sokkal gyorsabban...

    VálaszTörlés
  16. 2013 de meg mindig jol jott az info!! koszi

    VálaszTörlés
  17. 2013. október, és még mindig! :)

    VálaszTörlés
  18. Ez tényleg szuper, bár nem értem miért szaroztok ennyit...
    A kártyát bedugjátok egy 1000 ft-os olvasóba és azt tesztek a képekkel amit akartok.
    A remote shooting -ra nem tudtok vmi megoldást?

    VálaszTörlés
  19. Nagyon köszönöm már majdnem feladtam

    VálaszTörlés
  20. Huh, kösz, extra jól jött nekem is most ez a kis leírás. Melóhelyen hagytam a kártyaolvasómat (világ életemben azt használtam, sohasem töltöttem még közvetlenül a fényképezőről a képeket kábellel), de most itthon kell gyors leszednem a képeket. Kösz!

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm! Működik!

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm! Műxik !
    De én régebben rájöttem egy megoldásra Win7 32-re.
    Wiszont a laptopn nem működött !
    Canon Camera WIA Driver Version 5.6
    Ha ezzel telepítitek , akkor műxik a remote shutter is !!
    Próbáljátok ki !

    VálaszTörlés
  23. áááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!

    KÖSZI !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  24. NAGY KIRÁLY vagy! Köszönöm a tippet. :)

    VálaszTörlés
  25. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  26. Isten vagy!!!!! Már kártyaolvasóban gondolkodtam :)

    VálaszTörlés
  27. Igen! Nagyon köszönöm, másodszori próbálkozásra találtam meg ezt a bejegyzést. Simán működik.

    VálaszTörlés
  28. Király! Köszönöm! a kártyaolvasó gyorsan tönkremegy, így meg nem kell mozgatni a kártyát! :-)

    VálaszTörlés
  29. Magamtól nem jöttem volna rá, köszi!

    VálaszTörlés
  30. Bámulatos! win10pro 64bit és felismeri
    A gyártó pedig elmehet...
    Zseniális vagy!

    VálaszTörlés
  31. nekem sajnos így sem működik.. Print-re van állítvA.. :/

    VálaszTörlés